هواداران همدانی دکتر قالیباف

مرد عمل:من پیش از این هم در مورد شهرداری تهران بسیار شنیده ام و نوعا مردم از شما تعریف می کنند، شما شهرداری نمونه و موفق بوده اید؛ اقداماتی که در حوزه فرهنگ انجام داده اید، کارهای بسیار خوبی بوده است و اگر قبلا هم می توانستم حتما از شما تشکر می کردم.از شما می خواهم تا به صورت جدی وارد صحنه انتخابات شوید.

شهردار تهران و عضو ائتلاف پیشرفت، با حضرت آیت الله ابراهیم امینی، عضو جامعه مدرسین و  امام جمعه قم دیدار در گفت و گو کرد.

آیت الله امینی در این دیدار خطاب به شهردار تهران، گفت: من پیش از این هم در مورد شهرداری تهران بسیار شنیده ام و نوعاً مردم از شما تعریف می کنند، شما شهرداری نمونه و موفق بوده اید؛ اقداماتی که در حوزه فرهنگ انجام داده اید، کارهای بسیار خوبی بوده است و اگر قبلا هم می توانستم حتما از شما تشکر می کردم.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و لزوم توجه دستگاه های مختلف به آن تصریح کرد: البته کمبود های فرهنگی بسیاری داریم، بخصوص انتظار است در پایتخت جمهوری اسلامی وضعیت از نظر فرهنگ عفاف و حجاب بهتر باشد که این مسئله نیاز به همکاری همه کشور دارد و از توان و عهده شهرداری به تنهایی خارج است؛ من از تلاش های شما تشکر می کنم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: فرصت را مناسب می دانم تا چند نکته ای را خطاب به تمام کسانی که می خواهند در انتخابات آینده کاندیدا شوند، مطرح کنم. کسی که می آید و انتخاب می شود با انبوهی از مشکلات از جمله مشکلات فرهنگی و اخلاقی روبرو خواهد شد. یکی از مهم ترین ضعف هایی که داریم، ضعف مسایل اخلاقی است و باید در کل کشور بر روی مسایل فرهنگی و اخلاقی سرمایه گذاری جدی کنیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه «بیشتر مشکلات ما، حتی گرانی، تورم و … ناشی از مسایل اخلاقی است»، تاکید کرد: هر کسی که رئیس جمهور می شود و بعد از این دولت بر سر کار می آید، باید این ضعف اخلاقی را جبران کند. به همه کاندیداها توصیه می کنم در تبلیغات خود اخلاق اسلامی را رعایت کنند.


:ادامه مطلب:

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هوادار همدانی|

 مرد عمل:شهردار تهران در دیدار با مراجع عظام تقلید گزارشی از فعالیت های شهرداری تهران در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی ،زیست محیطی و حمل و نقلی ارائه کرد. دکتر قالیباف در بخش هایی از این دیدارها با بیان اینکه « امروز در شهرداری تهران ما کاملا سوار بر کار هستیم و می دانیم کار را باید به کدام سمت و سو  و چگونه هدایت کنیم»، گفت: همانطور که می دانید شهرداری ها بر خلاف دولت از نفت برخوردار نیستند و باید خودشان پول در بیاورند و هزینه کنند.

وی در دیدار با مراجع تقلید و آیات عظام گفت:الحمدالله با همه مشکلاتی که ناشی از تحریم و مسایل حاشیه ای در سال ۹۱بود هیچ خدشه ای بر روند کار در شهرداری تهران وارد نشد. یعنی هرآنچه که در سال نود تصویب شد برای سال نودویک بدون هیچگونه تاخیر و تغییری طبق سند سال نودویک انجام شد.

شهردار تهران اضافه کرد:با برنامه ریزی که انجام شده بود و همت همکاران و عزیزان در مدیریت شهری نه تنها کسری بودجه در مدیریت شهری نداشتیم که افزایش درآمد  هم داشتیم و مطابق قانون درخواست متمم بودجه هم ارایه کردیم تا مازاد درامد را برای پیشبرد پروژه ها هزینه کنیم.

قالیباف گفت:این امر نشان داد واقعا  در موضوع تحریم و فشارهای اقتصادی اگر با مدیریت درست و برنامه ریزی شده حرکت کنیم می شود مشکلات را کاهش داد.تنها اثری که تحریم در سال گذشته بر شهرداری تهران داشت که آن هم بسیار محدود بود بحث ساخت و وارد کردن جرثقال های خاصی بود که برای پروژه پل صدر باید در خارج از کشور می ساختیم و به داخل منتقل می کردیم. اما به خاطر مشکلات اداری و مکاتبات تنها ۴ ماه تاخیر داریم.

وی تاکید کرد: اگر قرار بود این پروژه در حالت عادی اجرا شود یک پروژه ۸ ساله بود اما ما این پروژه را دوساله تعریف کردیم . در نتیجه این تاخیر ۴ ماهه در زمان بندی دو اسله است نه  ۸ ساله. یعنی در نوع خود یک پروژه پر سرعت است.


:ادامه مطلب:

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هوادار همدانی|



      قالب ساز آنلاین